Najczęstsze zastosowania/obszary, w których prowadziłyśmy coachingi zespołu:
- wzmocnienie siły i skuteczności w działaniu zespołu menedżerskiego,
- zbudowanie w krótkim czasie dobrze funkcjonującego zespołu zadaniowego,
- poprawa współpracy w obrębie istniejącego już zespołu,
- wzmocnienie pozycji zespołu w firmie,
- przygotowanie zespołu do nowych zadań lub do trudnej zmiany,
- przezwyciężenie kryzysu w zespole,
- doskonalenie umiejętności współpracy zespołu z innymi, kluczowymi dla jego
- funkcjonowania zespołami,
- doskonalenie procesów decyzyjnych w zespołach pracujących w warunkach dużej
niepewności,
- wsparcie zespołu funkcjonującego w warunkach kryzysu lub zmiany,
- zintegrowanie ze współpracownikami nowozatrudnionych, kosztownych specjalistów, tak,
aby pozostali w firmie na dłużej.
Mamy doświadczenia w pracy dla:
- Zarządów firm,
- zespołów menedżerskich,
- ważnych dla firmy zespołów specjalistów.