Algorytmy komunikacji

Dla kogo?

Dla specjalistów IT zaangażowanych w projekty ogólnofirmowe, wdrażających nowe aplikacje, administratorów, architektów, informatyków obsługujących hotline, programistów, analityków biznesowych.

Po co?

Aby  rozwinąć u specjalistów IT umiejętności skutecznego komunikowania się, pozytywne przekonań na temat współpracy i umiejętności wpływania na innych – zestaw elementów niezbędnych do codziennego współdziałania wewnątrz firmy.

Ramowy program zajęć:

  • Dlaczego proste reguły komunikacji nie zawsze działają, czyli różnice osobowości w praktyce
  • Emocje i logika, czyli jak działa mózg podczas komunikowania się i podejmowania decyzji i co to dla nas znaczy w pracy?
  • Sztuka wyboru metody komunikacji i korzystania z różnych sposobów komunikowania się
  • Przekonania – jak wpływają na relacje w pracy i jak nad nimi panować
  • Metody etycznego wpływania na innych w praktyce

Korzyści:

W wyniku warsztatu i wdrożenia jego wyników Specjaliści IT:
  • Zmniejszą swoją frustrację związaną z izolacją i niezrozumieniem
  • Będą starać się komunikować zrozumiale
  • Postarają się pojąć potrzeby, uwarunkowania i punkt widzenia pozostałych pracowników firmy
  • Poszukają rozwiązań informatycznych bardziej „przyjaznych” dla użytkowników
  • Będą łatwiejszymi partnerami we współpracy na co dzień

Proponowane formy zajęć:

  • Ćwiczenia komunikacyjne oparte na codziennych doświadczeniach Uczestników
  • Eksperymenty pokazujące działanie zasad psychologii komunikowania się
  • Wspólne wypracowywanie rozwiązań typowych problemów
  • Analiza filmów szkoleniowych
  • Praca na przygotowanych specjalnie studiach przypadku (cases)

Free Joomla! template by L.THEME | Documentation

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Dalsze informacje Ok