Współpraca w projektach

Dla kogo?

Dla specjalistów IT zaangażowanych w projekty ogólnofirmowe, wdrażających nowe aplikacje, administratorów, architektów, programistów, analityków biznesowych.

Po co?

Umiejętność motywowania siebie i innych do współpracy, przekonywania, zręcznego prezentowania pomysłów i rozwiązań oraz wpływania na grupę decyduje o dobrej współpracy w projektach. Warto rozwinąć te kompetencje u specjalistów IT, którzy pełnią role menedżerów wielu projektów i są członkami większości grup projektowych.

Ramowy program zajęć:

  • Żeby nam się chciało chcieć, czyli jak motywować innych w realizacji projektu?
  • PR projektu, czyli jak dbać o jego wizerunek i prezentować na spotkaniach swoje pomysły i raporty
  • Jak wpływać na grupę?
  • Spotkania projektowe – jak prowadzić, jak uczestniczyć?
  • Trudności „międzyludzkie” w realizacji projektów – codzienne problemy i skuteczne rozwiązania.

Korzyści:

W wyniku warsztatu i wdrożenia jego wyników Specjaliści IT:
  • Zostaną świadomymi swojej roli, dobrze współpracującymi członkami grup projektowych
  • Poprowadzą zespół projektowy wykorzystując pozytywnie procesy grupowe
  • Podczas spotkań przeprowadzą jasne prezentacje, przeprowadzą dyskusję, zaplanują akcję,
  • Rozwiną zasoby metod wpływania na inne osoby zaangażowane w projekt.

Proponowane formy zajęć:

  • Praca z kamerą
  • Ćwiczenia w prowadzeniu spotkań i dyskusji
  • Eksperymenty pokazujące działanie zasad psychologii grupy
  • Wspólne wypracowywanie rozwiązań typowych problemów pracy grupowej
  • Praca na przygotowanych specjalnie studiach przypadku ( cases)

Free Joomla! template by L.THEME | Documentation

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Dalsze informacje Ok