Rozwiązywanie konfliktów i dyscyplinowanie

Szkolenie przygotowuje menedżerów do tego, jak radzić sobie z indywidualnymi nieporozumieniami, konfliktami związanymi z niedotrzymywaniem przez pracowników jakości i terminowości powierzanych im zadań, konfliktami związanymi z niejasnością zakresów odpowiedzialności i konfliktami z innymi menedżerami.
Uczestnicy zajęć doskonalą swoją umiejętność diagnozowania i rozwiązywania konfliktów, asertywnego radzenia sobie z nieporozumieniami oraz zdolność do bycia mediatorem.
Warsztat doskonali również umiejętność dyscyplinowania pracowników, potrzebną, gdy konflikty     i nieporozumienia prowadzą do łamania dyscypliny pracy.
 
Szkolenie szczególnie przydatne dla menedżerów:
  • będących na początku swojej drogi zawodowej,
  • przeżywających trudności związane z nasileniem się konfliktów różnego typu w zespole, którym zarządzają,
  • którzy wyczerpali już dostępne narzędzia dyscyplinowania swoich podwładnych

Free Joomla! template by L.THEME | Documentation

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Dalsze informacje Ok